2010. július 1., csütörtök

Bent Creek: The Red Thread Kész!!!

Elkészült a "nagy mű"! Helyükre kerültek a patentok, a minta felső részére nem tettem csak a kis képekhez.
A mintát jó egy éve láttam egy blogon, akkor elhatároztam, hogy én is ki fogom hímezni és ha már elkészítem, akkor magyar feliratot teszek rá. Már nem tudom, hogy kinek a blogján láttam a magyar feliratot, remélem az illető nem haragszik majd rám, hogy használtam az ötletét.
Tehát a felirat: Egy láthatatlan Piros szál köti azokat, akiknek találkozniuk kell, a szál megnyúlhat, vagy összegabalyodhat, de sosem szakad el...








Már "csak" keretezni kell... Az Ikeában láttam megfelelő méretű keretet hozzá, már csak el kellene jutni oda :-).

Kalex játékot hirdetett!



9 megjegyzés:

  1. Hát ez bizony nagyon jó lett. Meg persze szép is! Várom, hogy lássam keretben. Mi a következő terv? :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj de jo lett!!! Es a magyar szoveg... egyszeruen szuper, nekem nagyon tetszik! Jo sok munka lehetett megtervezni, elrendezni, hogy jol kijojjenek a betuk. Mutatsz majd rola olyan kepet, amin latszik az egesz? A keretre en is kivancsi vagyok, biztosan szuper lesz, en is szeretem az IKEA kereteket :)

    VálaszTörlés
  3. Hű, nagyon tetszik és milyen jó a szöveg rajta! Sokat mond!

    VálaszTörlés
  4. A hímzés is nagyszerű, de ez a szöveg a korona rajta. Tökéletes! Ez igazán remeg befejezés lett!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok!

    Rita: a következő egy CCN minta lesz.
    Edit: megpróbáltam lefotózni egyben, de nem igazán sikerült, talán, ha majd be lesz keretezve akkor a falon könnyebb lesz.
    Jucus,Marcsi: írtam, hogy a szöveg nem az én érdemem, nem én magyarosítottam!

    VálaszTörlés
  6. Hűű, nagyon gyönyörű lett! :) A magyar felirat is tuti lett! Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon klasz lett, főleg a magyar szöveg tetszik. :) Kiváncsi leszek a keretre én is.

    VálaszTörlés
  8. Szia! Köszi, hogy benéztél hozzám - jöttem én is : ) Nagyon tetszik a Bent Creek-ed, a magyar szöveg hozzá meg pláne. Alig várom, hogy lássam keretbe is ;)
    Emese

    VálaszTörlés