2011. január 13., csütörtök

Lizzie Kate SAL - Január

Jelentkeztem a Lizzie Kate SAL-ra. Két mintát fogok hímezni párhuzamosan (az egyik minta már tavaly tervben volt), úgy tervezem, hogy minden hónap elején megcsinálom őket, havonta csak egy-egy mintát, mellette mást is fogok hímezni. (aztán lehet, hogy ez változni fog, de ez az elhatározás).
A bélyegest képnek képzelem el, 3 hónapot egy sorba, a hónapok neveit magyarul hímzem, a másikat pedig egymás alá bannerként.
Zweigart 28-as ekrü hímzővászonra hímeztem (a képek nem adják vissza az eredeti színét), a minta által előírt színeket használtam, nem akartam variálni, egyedül a DMC 712-est cseréltem le DMC 5200-ra, mert az a szín az anyagon nem látszódott volna.
Akkor hát lássuk a képeket, bár nem lettek a legjobbak:


5 megjegyzés:

  1. Nagyon édes az a hóemberke zöld sapiban :)

    VálaszTörlés
  2. mindkét naptár imádnivaló, nálam is tervben vannak, bár még a BC sem készült el:(, de majd egyszer:o)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok! Thank you Patty!

    Lilang: a tiéd is nagyon tetszik!

    Timici: kis minták ezek, gyorsan el lehet őket készíteni...

    VálaszTörlés