2011. július 2., szombat

Pif ajándékom Vikitől! :-))))

PIF-re jelentkeztem Vikinél, akitől tegnap megérkezett az ajándékom! :-)))))))

Fülig ért a szám (és még most is), amikor kibontottam a borítékot és megláttam benne ezeket a csodaszép dolgokat!
Viki tudta, hogy nagyon szeretem a Tralala mintákat és csupa Tralala mintás ajándékkal lepett meg. A Floralie sorozat tervben van nálam, de így ezt a két virágot már nem kell elkészítenem ;-)
Mutatom egyben:


És külön-külön:


Ollóőr, mindkét oldalán mintácskával:

A képek sajnos nem adják vissza a színeket és az apró finom X-eket.
Az ollóőrt már használom is, a képet és a lógókát pedig fő helyre fogom kitenni a lakásban!


Köszönöm szépen Viki, nagy örömet okoztál nekem!!!!

8 megjegyzés:

  1. Micsoda csomag! :)
    Szépeket kaptál! :D

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó ilyen gyönyörűségeket kapni, de nézegetni is, sőt jó Veled együtt örülni neki!
    Gratulálok a nyereményedhez!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedves dolgokat kaptál, gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű dolgokat kaptál, elhiszem, hogy fülig ér/ért a szád! :)

    VálaszTörlés
  5. Trallala...trallala...gyönyörűek! Én is ilyet akarok! :-) A "júliusi szösszenet" után Trallala jön... Szerencsés vagy, hogy ilyen jó barátaid vannak+

    VálaszTörlés
  6. Micsoda jó dolga van Önnek kéremszépen!:)))) Egyik nyeremény a másik után:DDD

    VálaszTörlés
  7. Micsoda gyonyorusegeket kaptal! Nagyon szepek mind! Es hat Tralala... :) :)

    VálaszTörlés