2013. július 1., hétfő

Visszatértem! :-)

Újra itt vagyok! Az elmúlt hetekben sokat pihentem, gyógyulgattam és a múlt héten a férjem szerint is a gyógyulás útjára léptem, mert újból hímeztem! :-)
Hogy mit? A Tralala bárányos évszakos sorozatjából a nyarat, most egy ilyen kis vidám mintára vágytam...


Mutatok néhány képet a virágos kertemből. A képek között van olyan, amit még a betegségem előtt fotóztam, csak már nem volt időm megmutatni nektek illetve mivel a lábadozásom nagy részét a szüleimnél töltöttem a férjem lefotózta a virágaimat, hogy én is láthassam őket.



Sajnos mire hazajöttem a rózsák elvirágoztak, de visszavágtam őket, remélem idén nyáron még virágba borulnak....
Más: Díjat kaptam Jucustól! :-) Itt is köszönöm szépen!
A szabályok:
1. Említsd meg, kitől kaptad a díjat, természetesen linkelve..
2. Válassz ki 4 blogost, akinek a díjat tovább szeretnéd adni - de csak olyannak adhatod, akinek 200-nál kevesebb rendszeres olvasója van! (Természetesen linkelve)
3. Írj egy megjegyzést a kiválasztott blogosoknak, hogy díjat kapnak Tőled !

És akiknek én küldöm a díjat:
Anikó, Cat, Judit, és Móni!

Mára ennyit! Szép hetet mindenkinek!

21 megjegyzés:

  1. Először is köszönöm a kedvességed, hogy gondoltál rám, bár mostanában nem vagyok valami aktív tagja a keresztszemezők táborának. :)
    Remélem most már teljesen jól vagy, a körülményekhez képest! Gyönyörűek a rózsáid!
    Nem is tudtam, hogy újravirágzásban lehet reménykedni egy korai visszavágással.... No, ezzel megpróbálkozom én is. :)

    VálaszTörlés
  2. Judit! Remélem Te is visszatérsz! A rózsákat nem teljesen vágom vissza, csak az elvirágzott virágot vágom le az első ötös levél felett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így fogok tenni. Köszönöm. :)

      Törlés
    2. Ésss, sikerült!!! Van 2 db. bimbó a rózsámon! :)
      Köszönöm a segítségedet!

      Törlés
  3. Orulok ,hogy jobban vagy.:)
    Nagyon szep lett a himzes.:) En is szeretnem kihimezni e sorozatot.
    A kerted csodalats .:)
    Gratulalok a dijhoz.:)

    Minden jot.
    Bernadett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Betti! Neked is minden jót!

      Törlés
  4. Én is nagyon örülök, hogy visszatértél, és hogy jobban vagy! A hímzés szinte mindenre gyógyír ;) Szép lett az újabb Tralala-d!

    Köszönöm szépen a díjat, kedves Tőled, hogy rám -is- gondoltál!!!
    Nagyon szépek a virágaid!!

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy jobban vagy! Nagyon cuki a bárányos kép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A bárányok nagy kedvenceim! :-)

      Törlés
  6. Örülök, hogy jobban vagy és újra itt vagy!
    Ez a Tralala minta olyan vidám, hogy biztos gyógyítós!
    A virágaid csodásak, majd én is mutatok pár képet a mi kertünkről, hátha még attól is jobban fogsz gyógyulni!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Jucus! A kertedet már megcsodáltam a blogodon!

      Törlés
  7. Kedves Andulka!
    Örülök, hogy jobban vagy és újra hímzel. Nagyon szép lett a hímzésed! :-)
    A virágaid is nagyon szépek. Mi is le szoktuk vágni az elvirágzott rózsákat, hogy újítson.
    Köszönöm a díjat, igyekszem hamarosan tovább adni.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett a hímzésed. A kerted gyönyörű! Remélem hamarosan teljesen rendben leszel. Jobbulást! Millió puszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! TE is vigyázz magadra, pihenj sokat!

      Törlés
  9. Tetszik, csuda aranyos mintát választottál! ;)
    Gyors felépülést Neked! :) Puszi!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon örülök, hogy visszatértél, és hogy jobban vagy! Kívánom, hogy ez továbbra is így legyen! :)
    Nagyon szép lett a Tralalád és köszönöm, hogy gondoltál rám díj ügyben is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Móni! A díjat megérdemled! :-)

      Törlés