2014. június 29., vasárnap

Lanarte - Sunflowers by Jan Kooistra készül(get)

Egy kicsit régen jártam erre, de túl sok mutatnivalóm nem is volt. Most azonban megmutatom, hogy min dolgozom éppen:

Lanarte - Sunflowers by Jan Kooistra:


Pár éve, mikor Emesénél jártam, nála láttam ezt a képet a párjával a Fuksziával együtt, akkor elhatároztam, hogy egyszer én is elkészítem ezt a két képet.

Április közepén kezdtem el a Napraforgót, de voltak hetek, amikor nem is nyúltam hozzá... Év végére szeretém befejezni és aztán elkezdeni a párját a Fuchsia in watercolour-t, amit nem is olyan régen Judit készített el.

Majd igyekszem bemutatni a blogon, hogy haladok a képpel.

Szép nyarat mindenkinek!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lesz, már most látszik!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lesz! :-)
    Szép nyarat Neked is! :-)

    VálaszTörlés
  3. Hű, de szép!Jó nyaralást!

    VálaszTörlés
  4. Megint nagy fába vágtad a "tűdet" ! :))) szép lesz!!! várom a fázisfotókat! szép nyarat!!!!

    VálaszTörlés
  5. Húha, jó "kis" munka, de nagyon szép lesz! Szép nyarat Neked is!:)

    VálaszTörlés
  6. Micsoda színek! Vároma folytatását is! :)
    (milyen vászonra hímzel?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szépek a színei, de a Fukszia azért sokkal színesebb :-)
      Készletben van meg, az anyag: 30 ct,

      Törlés
  7. Gyönyörű lesz! Én is dolgozom már jó ideje egy napraforgón, az is nagy munka, de majdcsak egyszer elkészül! Majd megmutatom én is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jucus, várom a te napraforgódat is!

      Törlés
  8. Köszönöm szépen lányok! Igyekszem majd mutatni, hogy haladok a képpel!

    VálaszTörlés
  9. De szép lesz! Jó bökögetést hozzá!
    Kellemes nyarat neked is! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia Andi! Nagyon jól haladsz és csodaszép lesz!

    Én képzeld megrendeltem a legújabbat, a hortenziást : )
    http://www.casacenina.com/lanarte/flowers-gardens/hortensia.html

    VálaszTörlés