2017. július 29., szombat

A jó házasság kellékei 2.0 - Esküvő megint

Július 14-én megnősült a fiatalabbik öcsém... Úgy döntöttem, hogy ők is kapnak egy esküvői dobozt, csak úgy, mint a másik öcsémék: Ugyanazzal a mintával, csak személyre szabva, szőke menyasszonnyal.

Amikor már a dobozra ráragasztottam a képet. akkor vettem észre, hogy a mintaíven a menyasszonynak nem folytatódik a jobb keze, csak a völegény könyökéig megy. A másik öcséméknél ezt még  a varráskor észrevettem és pótoltam a hiányzó x-eket, de ennél valahogy elkerülte a figyelmemet. Leszedni már nem tudtam volna, így utólag kellett rászerkesztenem pár x-et és a kontúr vonalat.
Na de jöjjenek a képek:





Minta: Heritage Stitchcraft: "Just Married"

Több öcsém nincsen, így ezt a mintát szerintem mégegyszer már nem készítem el :-)

További kellemes nyarat kívánok mindenkinek!

11 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz! Gratulálunk az ifjú párnak!

    VálaszTörlés
  2. Szép lett, gratulálok a fiataloknak

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett ismét!!!! jót mosolyogtam, mikor írod: több öcséd nincs, ezért többször már nem fogod ezt kivarrni... :))))

    VálaszTörlés
  4. Jó kis minta! Szépen el készítetted!

    VálaszTörlés
  5. Hát ez nagyon aranyos - kívül, belül :)
    Sok boldogságot kívánok én is nekik!

    VálaszTörlés
  6. Ez a minta még mindig szuperédes!!! Gondolom, nagy örömet szereztél vele!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ötletes lett a kis dobozka megint! Sok boldogságot öcsédéknek!

    VálaszTörlés
  8. Áldott, békés, szép Karácsonyt kívánok!

    VálaszTörlés