2009. október 10., szombat

Játék Marcsinál!!!


Marcsi játszani hív minket egy nagyon-nagyon-nagyon szép ajándékért!
http://unikat-vizu.blogspot.com/

És, hogy mit kell érte tenni?

- 1 kommentet kell hagyni nála.
- Kiteszed a felhívást a blogodban
- valamin megmutatod az idei munkáid közül azt amelyikre a legbüszkébb vagy.

Csak ennyi a feladat ezért a csodaszép ajándékért! (De jó is lenne egy ilyen szépség tulajdonosa lenni... ;-))

Tehát játékra fel!

Az első két feladat teljesítve.

A harmadik pedig:

Mivel nem olyan régen kezdtem keresztszemezni így túl sok munkám még nincsen, és igazából választani sem tudok közülük, hogy melyikre vagyok a legbüszkébb. Mindegyik munkámat szerettem csinálni, mindegyik kedvenc volt (és most is az) de ha választani kellene egyet, akkor talán a legelsőt választanám és pont azért mert ez volt az első minta amit kivarrtam.


3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy velem játszol.
    Háromszoros eséllyel indulsz a nyereményért.
    Nekem is nagyon tetszik ez a minta, s gyönyörű lett a kivitelezésed. S hogy ez ráadásul első munka! Ez igen! Sok szerencsét kívánok a játékban!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, remélem nekem kedvez a szerencse!

    VálaszTörlés
  3. Meg nem mondanám, hogy első munka, nagyon szép!:) Már kíváncsi vagyok, miket fogsz művelni hamarosan;)

    VálaszTörlés