2011. február 7., hétfő

Country Cottage Needleworks: The Flower Shop

Egy kicsit lassabban, mint szoktam, de elkészültem a következő bolttal, ezúttal virágboltba megyünk!
A felső két képet a vasárnapi napsütésben készítettem az udvaron, a harmadik a lakásban készült.

A hímzőráma megint összenyomta a szemeket :-(. Egyenlőre csak vasalva van, hogy minél előbb meg tudjam mutatni nektek, nem tudom, hogy ha kimosom az segít-e valamit.


Anyag: meghatározhatatlan sűrűségű hímzővászon.
Fonal: minta által előírt DMC

16 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos ez is! És szépen is van öltögetve!

    VálaszTörlés
  2. Egy igazi színes virágbolt.
    Gyönyörű szép hímzés!

    VálaszTörlés
  3. Szép lett, mint idáig mindegyik! :)
    Legközelebb milyen üzletbe megyünk?

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép lett ez is:o)
    szerintem a mosás segít a szemeken;o)egy próbát megér:o)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon klassz lett az ujabb boltod! Mar egy egesz varosod lesz! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik! Melyik lesz a következő?

    VálaszTörlés
  7. Annyira szépen gyülekeznek a sorozat darabjai. Csodás és én úgy irigyellek ám érte!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen lányok!

    Lilang:ha kész lesz a teljes sorozat, akkor keretet kapnak, egyformába szeretném tenni őket.

    Manuela: thank you!

    A következő bolt a pékség lesz, de még nem tudom, hogy mikor kezdek neki, haladnom kellene a SAL-lal is.

    Marcsi: én meg a te gyönyörűséges dolgaidat irigylem!

    VálaszTörlés
  9. Húha...milyen csodaszép hímzés ismét!!! Valóban, ezeket a LHN mintákat nem lehet abbahagyni!!! Már a következőn jár az ember agya!:))) Szuperügyes vagy! (Amúgy 1 v. 2 .szállal hímzted?)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm a tegnapi gyors reakciódat a CanadaHun-on! A virágbolt pedig gyönyörű. Kénytelen leszel ma is "elszenvedni" egy díjat...
    http://szabomuvek.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jól néz ki! A mosás tuti segít. ;) Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm lányok nektek is!

    Betti: két szállal hímeztem.

    VálaszTörlés