2011. július 23., szombat

Nyeremény, nyaralás, Magnólia

Bakternő Kata játékot hirdetett, amit én sem hagyhattam ki, a szerencse nekem kedvezett és ezeket a klassz dolgokat nyertem:

Katát ajánlom mindenkinek, nagyon sok dolgot (fonalak, charmok, gyöngyök stb.) árul kedvező áron, a bolti ár töredékéért! (Ez volt a reklám helye :-) )

A sorsolás napján Horvátországban Opatija-ban nyaraltunk, így csak kicsit később tudtam meg, hogy én is a nyertesek között vagyok....
Opatija-ról itt van néhány kép:




Az első három képet a férjem készítette, nekem még van mit tanulnom...

Közben a DFEA virágos SAL-ja kicsit háttérbe szorult, de most azt fogom elővenni.
Itt tartok most:

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a sok-sok kincshez!
    Nagyon szép helyen nyaraltatok!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyereményhez! Opatija azt hiszem, nekem is tetszene!

    VálaszTörlés
  3. Gratulalok a nyeremenyedhez.:)
    Gyonyoru helyen nyaraltatok.:)

    VálaszTörlés
  4. Szia Andi! Gratula a nyereményhez! Csodás helyen nyaraltatok - Horváto. mindenhol gyönyörű, mi is nagyon szeretjük! És szépen nő a liliomfád, nyaralás alatt is öltögettél? Én ott is szoktam mindig : )

    VálaszTörlés
  5. Gratulalok en is a nyeremenyhez, biztosan nagyon jol fogod felhasznalni minden darabjat :)

    Gyonyoru helyen jartatok! En meg sosem jartam Horvatorszagban, de masoknal mar sokszor megcsodaltam fenykepeken es mindig szepnek talaltam.

    Tovabbi kellemes nyarat!

    VálaszTörlés
  6. Ott mi is nyaraltunk és imádtam! Azóta szeretek arra a részre menni, mert csupa virág, csupa zöld. :) Csak pihentetek vagy megnéztétek a környező helyeket? Pula? Rovinj?

    VálaszTörlés