2009. december 14., hétfő

Country Cottage Needleworks- Home sweet Home

Fonal: DMC 676, 371, 869, B5200, 3716 ,3687, 3803

Igaz, hogy nem karácsonyi ill. nem téli minta, de már régen tervbe vettem, hogy megcsinálom. Az eredeti mintában előírt színektől eltértem kicsit, átváltottam DMC-re, sajnos a ház színe nem lett olyan szép mint az eredeti mintán, de szerintem így sem olyan rossz....
Majd párnát szeretnék belőle készíteni... egyszer.
Remélhetőleg előbb-utóbb beköltözünk az első saját lakásunkba, és az tényleg "Otthon édes Otthon" lesz! :-)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a színei, így is!!!
    Kíváncsian várom a végeredményt!!! :))

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon bejönnek ezek a színek.
    Különösen a virágoknál!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Nálam a párja, a Daisy Lane cottage van tervbe véve párnának :) Majd mutasd, milyen lett!

    VálaszTörlés
  4. ez nálam is tervben van;o) olyannyira hogy megvettem hozzá a 2 spéci fonalat is:o)))
    ami késik nem múlik;o)
    más:
    lassan elkészülök a baris Tralal mintával, köszi még egyszer a segítségedet!:*)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok!
    Judit, Edit: a párna megvalósítása egyenlőre még várat magára.
    Timi: szívesen! Ha tudok segítek!:-).

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik!!!! Szép lesz biztosan:-)

    VálaszTörlés