2011. március 6., vasárnap

Country cottage needleworks: The Bakery

Elkészült a sorozat következő és egyelőre utolsó darabja a pékség, bár a kép alapján, inkább cukrászda lehetne...



Fonal: minta által előírt DMC

A képben vannak változtatások, krémszín helyett fehéret használtam, mert az nem látszódott volna az anyagon és a "Bakery" felirat köré sem hímeztem keretet.
Még csak vasalva van (ezért is olyan kesze-kuszák az X-ek), hogy a napsütésben le tudjam fotózni.

Akkor most jöhet a Lizzie Kate SAL március hónapja!

9 megjegyzés:

  1. Gyönyörű!
    Micsoda sorozatod van!!!! :))) Keretezve lesznek?!

    VálaszTörlés
  2. Meseszép!!!!
    Ugye jó volt fotózni a napsütésben? ;)
    Én is a Lizzie Kate naptárt vettem a kezembe délután :)

    VálaszTörlés
  3. Már úgy megnézném egyben ezt a sorozatot. De lehet, hogy nem is lenne jó, mert megenne a sárga irigység.
    Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szep lett a pekseg/cukraszda :) en is szivesen latnam oket egyutt :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép s tényleg mi lenne, ha megmutatnád egyben mindazt, ami eddig elkészült a sorozatból? Mi lesz belőlük? NAgyon haladós vagy ám!!!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen lányok! Egy kicsit lassan haladtam vele, mert nem igazán szerettem ezt a hímzővásznat. Mióta kipróbáltam a 28-ast, azóta nyűg volt ezen varrni, de mivel a sorozat eddigi részeit is erre az anyagra varrtam, így maradtam ennél.

    Kereteztetni szeretném őket egységesen, a héten körül is nézek a városban és keresek egy jó keretezőt.

    Holnap készítek egy bejegyzést, amiben megmutatom a teljes sorozatot.

    VálaszTörlés
  7. Ez kis finom darab lett - a szó összes értelmében:-) Várom, hogy láthassam az összes szépséget együtt!

    VálaszTörlés
  8. Képkeretezésben keress egem: atillahajosovics@gmail.com

    VálaszTörlés