2018. január 27., szombat

Postcards from the World 1. - Velence

Az első utunk a sorozattal Velencébe vezet:


A mintánál a megadott DMC színeket használtam, annyit változtattam, hogy a gondolás szemét 1-1 x-szel varrtam, nem kettővel (egymás alatt 2 x), nekem így jobban tetszett.

Februárban pedig jöhet a következő úticél, Párizs!

Ha éppen nem hímzéssel/kézimunkával töltitek a szabadidőtöket, akkor ajánlanék egy kis olvasnivalót. Én sok időt töltök olvasással, néha ez a hímzés rovására megy. Most két sorozatot ajánlanék, az egyik:
Böszörményi Gyula: Ambrózy báró esetei. (Ez már egy lezárult sorozat.)

A másik: Paullina Simons: A bronzlovas. (Ennél még csak az első rész jelent meg magyarul.)

Szép hétvégét nektek! Hímezzetek vagy olvassatok sokat!!! :-)

4 megjegyzés:

  1. Ó, Velence! Jó nézegetni ezt a csodás kis képet.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lesz! Ép nem rég láttam, egy ilyen sorozat lett rádolgozva egy táskára...Szuper volt és egyedi!!Jó varrogatást és jó olvasgatást!

    VálaszTörlés