2019. január 13., vasárnap

Lanarte: In the Wind - Kész!

Először is minden kedves ismerősömnek Nagyon Boldog Új Évet Kívánok!

Végre sikerült befejeznem a Lanarte készletet, ilyen lett készen, sajnos nem voltak jók a fényviszonyok fotózáskor:



41 cm x 20 cm, 23 színből áll.

Január elején kihasználtam a Casa Cenina akcióját és rendeltem pár készletet, ebből most kettőt mutatok, a harmadikból ajándék készül, ha kész mutatom.



Az első Lanarte készlet a másik pedig Alisa, még nem hallottam róla véletlenül bukkantam rá, de nagyon megtetszett. Virágokból sosem elég! :-)

Azt nem tudom, hogy mikor kezdek bele ezekbe a készletekbe, mert van pár elkezdett hímzésem, amit idén be szeretnék fejezni.

Szép hetet nektek!

7 megjegyzés:

  1. Csodás lett! :-)
    A gyönyörűek az új készletek! :-)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a befejezett munkához.
    Így van, virágokból sosem elég!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett! Persze a többi szerzeményed is szépséges...Jó munkát hozzájuk!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett a kép!
    Az új választások is nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
  5. (Andi, csak most olvastam a kérdésed: ajándékba kaptam a pecsétet, de Artistamp-nél szerezte be a lánykám!)
    Most legalább láttam a rózsás Lanarte-od, csodaszép! A Casa Ceninák is szuperek lesznek!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, nagyon gyönyörű lett!
    A készletek is szépek, várom az alakulásukat!!!

    VálaszTörlés