2019. február 16., szombat

Keretezett képek

Elhoztam a tulipánjaimat a keretezőtől, bár nem lett 100%-os, de azért tetszik :-)

Ugyanolyan keretet kapott, mint a rózsás Lanarte képem.

Az előző bejegyzésemben említettem, hogy januárban rendeltem három készletet a Casa Cenina-tól. Most mutatom, hogy melyik volt a harmadik készlet:

Szintén orosz, Alisa készlet, a készlethez adott aidát lecseréltem hímzővászonra.

... és ilyen lett keretezve:
Remélem a megajándékozott kislány örülni fog neki!

Napsütéses szép hétvégét mindenkinek!


6 megjegyzés:

  1. Nem látok benne hibát...:)

    A kislány biztosan örülni fog!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép és látszik a sok munka benne...Mit gondolasz ami nem jó??? ezt valószínű csak te látod, de mond el nekünk is...
    A kis képnek biztos örülni fog a lányka

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok! A kislány örült a képnek. A tulipoknál a kasírozás nem lett 100%-os, persze távolról nem látszik, csak, ha nagyon közelről nézem a képet.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem a keret nagyon jó.
    A póni tündéri.

    VálaszTörlés
  5. Azok a tulipánok.... egyszerűen csodálatosak! A lovacska pedig nagyon cuki!

    VálaszTörlés