2014. április 5., szombat

Házi áldás

Sokáig halogattam, de végre elkészült a házi áldásom, a minta Anton oldaláról van, érdmes nála körülnézni!

 Barbaraltól nyert Christmas Red fonalat használtam fel a hímzéshez:


Amikor készen lettem a mintával, gondolkoztam, hogy hogyan fejezzem be, nagyon csupasz lett volna, aztán eszembe jutott, hogy Barbitól nyerem még kézzel festett csipkét is, így ezt is felhasználtam a házi áldáshoz.
Élőben még szebbek a színek.:-) Barbi, a nyereményem többi részét is felhasználom majd! :-)

Nyílnak a virágaim:


Napsütéses hétvégét mindenkinek!


5 megjegyzés:

  1. Gyönyörűen készítetted el a Házi áldást!
    Olyan jó, hogy mindenfelé ilyen szép tavaszi képek fogadnak!... pl. az én kertemben is :)))

    VálaszTörlés
  2. Szép lett a házi áldás! És jó nézegetni, hogy mi fog nálunk egy hónap múlva nyílni.:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, örülök, hogy használod a festményeimet:).
    A sárga cirmos piros tulipánod csudaszép!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett a házi áldásod, nekem is kéne csináljak egyet.
    Jó volt végignézegetni a virágaid, muti majd máskor is ám!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett ezzel a fonalszínnel a házi áldásod. Gratulálok :)

    VálaszTörlés